 |
Tästä
se suunnilleen alkoi kun olimme Kokkolan MP messuilla ja ajatus uuden
Tonnisen ostosta rata käyttöön syntyi... Fredrik "diddi"
Enlund otti ensi tyypit pyörän päällä... |
 |
Muutama
kuukausi myöhemmin seisoi ihka uusi Suzuki GSXR1000 sitten pihassa. |
 |
Vain muutama
päivä edellisestä kuvasta oli projekti jo aloitettu...
Keula lähetettiin Bikefoxiin Ouluun modifioitavaksi ja WP:n taka
pamppu oli jo tilattu.Pyörään asennettiin Yoshimuran johtosarja,boxi
ja täys titaani Race pakoputkisto...Tehoa pitäisi irrota n.
180 hv pyörältä. |
 |
Ensimmäisiä
tyyppejä käytiin ottamassa Kemorassa heti kun kaikki osat olivat
saapuneet maahan... Hyvin toimi heti koko paketti... Tästä oli
hyvä jatkaa säätöjen etsimistä... Katteiden maalaus
ja viimeistely jätettiin kuitenkin talvelle 2008.... |
 |
Timo ja Diddi asentamassa
Yoshimuran johtosarjaa Tammikuussa 2008. |
 |
Tehdyt
muutokset olivat :Johtosarjan ja Boxin vaihto,Jarruletkujen vaihto,Jäähdyttäjän
suojan asennus,Pakoputkiston vaihto,Paisuntasäiliön asennus,Jalkatappien
muutos,Shifterin asennus,Pyörien "Spacereiden" vaihto,Katteiden
vaihto ja ylimääräisen krääsän poisto. |
 |
Unkarin
pojan katteet sopivat 100%:sti, eikä niihin tarvinnut kuin asentaa
pika kiinnikkeet ja asentaa paikalleen...USKOMATONTA!!!!!! |
 |
Pyörä maalattuna
ja odottamassa teippausta... Graphics Pietarsaaresta suunnittelee yhdessä
meidän kanssa pyörän ulkonäön jolloin Sponsorit
saavat parasta vastinetta rahoilleen... |
 |
Suzuki
kävi Bikefoxin Dynossa säädettävänä ja Koskenniemen
Kimmo teki TAAS loistavaa työtä...Kuva saa kertoa loput... Ajettavuus
loistava ja takapyörä teho 184...!! EAT THAT!!!!!!!!!! :):):)Huom!
Suzuki = Timpan kolhoosimp..:) |
 |
|