Kuvia RR pyörä projekteista

Tästä se suunnilleen alkoi kun olimme Kokkolan MP messuilla ja ajatus uuden Tonnisen ostosta rata käyttöön syntyi... Fredrik "diddi" Enlund otti ensi tyypit pyörän päällä...
Muutama kuukausi myöhemmin seisoi ihka uusi Suzuki GSXR1000 sitten pihassa.
Vain muutama päivä edellisestä kuvasta oli projekti jo aloitettu... Keula lähetettiin Bikefoxiin Ouluun modifioitavaksi ja WP:n taka pamppu oli jo tilattu.Pyörään asennettiin Yoshimuran johtosarja,boxi ja täys titaani Race pakoputkisto...Tehoa pitäisi irrota n. 180 hv pyörältä.
Ensimmäisiä tyyppejä käytiin ottamassa Kemorassa heti kun kaikki osat olivat saapuneet maahan... Hyvin toimi heti koko paketti... Tästä oli hyvä jatkaa säätöjen etsimistä... Katteiden maalaus ja viimeistely jätettiin kuitenkin talvelle 2008....
Timo ja Diddi asentamassa Yoshimuran johtosarjaa Tammikuussa 2008.
Tehdyt muutokset olivat :Johtosarjan ja Boxin vaihto,Jarruletkujen vaihto,Jäähdyttäjän suojan asennus,Pakoputkiston vaihto,Paisuntasäiliön asennus,Jalkatappien muutos,Shifterin asennus,Pyörien "Spacereiden" vaihto,Katteiden vaihto ja ylimääräisen krääsän poisto.
Unkarin pojan katteet sopivat 100%:sti, eikä niihin tarvinnut kuin asentaa pika kiinnikkeet ja asentaa paikalleen...USKOMATONTA!!!!!!
Pyörä maalattuna ja odottamassa teippausta... Graphics Pietarsaaresta suunnittelee yhdessä meidän kanssa pyörän ulkonäön jolloin Sponsorit saavat parasta vastinetta rahoilleen...
Suzuki kävi Bikefoxin Dynossa säädettävänä ja Koskenniemen Kimmo teki TAAS loistavaa työtä...Kuva saa kertoa loput... Ajettavuus loistava ja takapyörä teho 184...!! EAT THAT!!!!!!!!!! :):):)Huom! Suzuki = Timpan kolhoosimp..:)
 

HONDA VTR1000SP2 "DURBAHN SPECIAL"

Tämän SP2 projektin ostimme keväällä 2007 suomalaiselta alan harrastajalta. Pyörä on rakennettu pääosin Saksassa Thorsten Durbahnin toimesta...KAIKKI osat on tavalla tai toisella paranneltu alkuperäisestä. Pyörä vaatii kuitenkin täydellisen läpikäynnin ennenkuin se on kuvien mukaisessa loistossaan...TODELLA erikoinen projekti...
Pyörästä on irroitettu moottori läpikäyntiä varten ja se odottaa vuoroaan muiden projektien ohessa :):):)
Runko ja swingi puhdistettuna ja huollettuna pukilla odottamassa kasausta.

Asennamme nyt aluksi pyörään Standardi koneen siksi aikaa kunnes olemme saaneet "Durbahn/Kainzinger"?? moottorin täysin valmiiksi.

Saksasta saimme lähes ajamattoman koneen käsiimme.

Runkoa "fiilis" asennetaan koneen päälle... :):)
Ja tietenkin pitää olla Öhlinsin keula Radiaali (PVM) jarruinen.... Huomaa myös Gillesin täydellinen etu kolmio... :):):)
Lisää puhdistettuja ja huollettuja osi odottamassa asennusta.
Moottori,swingi ja Öhlins keula kiinnitettynä. Jäähdyttimiä sovitellaan paikalleen ja kaikkea pien osaa on tilattu tai valmistetaan itse...
16,5 Tuumaiset Marvic vanteet uusilla slickseillä...
Moottori asennettuna runkoon. Jäähdyttäjille ei jää yhtään liikaa tilaa... :):)
Tänään (12.3.08) saimme kaikki sähköt kytkettyä valmiiksi ja kaikki komponentittoimivat ensi yrittämällä. Laite alkaa näyttämään aivan kisapyörältä... :):)
Öljyn lauhduttimen kanssa (musta jäähdytin) saimme taistella aika lailla ettei pakokäyrä tekisi siitä öljyn lämmittäjää... Oli muuten vähintäänkin ahdasta...
Kaikkipyörän sähköt on itseasiassa siirretty tähän paikkaan. Rungon kaatumis suoja suojaa komponentteja mahdollisen kaatumisen yhteydessä. Etua sijoituksesta on huolto ystävällisyys.
Taka "kutsi" vielä puuttuu tästä kuvasta. Se oli pieni ja sievä kuin Norsun korva!!!!! :):):)
Ivanhoe Racing Teamin pyörät Kokkolan MP näyttelyssä. Lisää kuvia voit katsoa TÄSTÄ LINKISTÄ: